Nytt på inredningsfronten

 

Har som sagt äntligen satt upp en ny hylla i vardagsrummet. Vi hade växt ut våran gamla trotjänare Billy för längesen och allt stod i dubbla rader. Vi satte upp konsolhyllor från Elfa. Väldigt lätta att jobba med, när man väl köpt alla rätta tillbehör =) Nu ska det upp korgar på insidan av dörrarna till städskrubb och klädkammare så det blir lite ordning där också. jag glömde ta en bra före-bild men man ser lite iaf. Bättre bilder kommer på resten av vardagsrummet när jag kan fota i dagsljus.
hylla1
Soffan står kvar där den står här, oftast inte lika fullsatt =) Till höger i hörnet står Billy-boy. För att få lite mer golvutrymme i våran lilla lägenhet så flyttade hyllorna upp på väggen ist.
hylla2
I hörnet där Billy stod står nu min slitna sköna Malmsten-fotölj och väntar på att få åka till förvarning i Gävle. Där får den sen stå till vi har större lägenhet och jag har bestämt mig hur den ska kläs om. Inte bestämt mig vad som ska vara där sen.
Men visst blev hyllorna bra? Är väldigt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så rätt! :D

2011-02-24 @ 18:08:44
URL: http://ninass.blogg.se/
Postat av: Marie

Det blev ju jättebra!

2011-03-03 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0