Helgupdate

 

I fredags var jag och Johan bjudna till Gustav och Linnea på lite mat, prat, vin och självfallet På Spåret (mitt nya favoritprogram)!
pizza
johan
johan
gurra
På söndag träffade vi min kusin Line, hennes kille erik och min nästan-tremänning Robin för brunch. Som blev till shopping som blev till fika. Jag längtar till Line flyttar till sthlm i höst!! Vi kändisspottade som sjutton. Bla Felix Herngren och Anders Timell samt en drös halvkändisar till som jag inte vet namnet på.
line
line och erik
Line och Erik
robin
Robin
På kvällen blev det bio med Johan, Mathias och Manne. Vi såg The Town, som var väldigt bra!!
sf
badminton
johan i t-banan
Johan
mathias
Mathias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0