Sleeping (not so very) beauty

 

Är sjukt trött och känner att en dunderförkylning håller på att smyga sig på mig. Har dessutom fått tre svinkoppor (troligtvis- diagnos av mig själv) som är sådär snyggt att ha i fejset. Men det verkar som jag och alsolspriten vunnit kampen för dom ser bättre ut idag.

 

Ska gå och lägga mig nu på en gång, troligtvis nytt tidighetsrekord i år. Har sovmorgon imorrn hör och häpna, så jag räknar med att vakna fullt frisk, utvilad och inte med en enda prick i ansiktet om 10 tim ungefär.

 

Sov gott!!
princesa

Kommentarer
Postat av: Fanny

Stackare! Hoppas du slipper prickar och förkylning. Håll dig borta från solgasset några dagar. Puss!

2011-06-28 @ 08:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0