På spåret is da shit!

Hade en supertrevlig kväll hos Gurra i Birkastan. Vi köpte världens största pizzor och om jag hade orkat skulle jag lägga in en bild på den. Förövrigt den enda bilden jag tog ikväll.
Så vi käka och kolla på Spåret. Hade rätt på 2 frågor iaf. Minst! Sen åt vi kakor och kolla på skavlan, följt av Wedding Crashes. Hade glömt hur bra den är! Sen pratade vi till halv 2 och på vägen hem ringde Daniel väldigt otippat så det blev en timme till prat.
Kul att prata med honom!!!
Men nu ska jag sova!! Ska bli grymt att ha sovmorgon efter att börja 7 varje dag hela veckan.
Hoppas jag kan lägga in lite bilder i helgen men hittills går det inte alls.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0