Sjukling

 

Vet att det var ohyggligt längesen jag uppdaterade. Sorry men sånt händer. Har inte den blekaste vad som upphållit mig men jag har väl inte gjort så mycket intressant helt enkelt. Vår har det hunnit bli i alla fall. All snö är borta utanför mitt fönster! Och sjuk har jag varit hela helgen. Har bland mycket annat sett 2 första sagan om ringen filmerna extended version och frossat i nyponsoppa och honungsvatten.

 

spis
Soluppgång i lägenheten, ljus!

 

 

Förra helgen åkte jag till Gävle för att gå på klassåterträff. 10 år sen 9:an! Spektaklet var faktiskt riktigt över förväntan (inte maten och servicen) men att träffa gamla vänner! Har tyvärr inga bilder värda att visa därifrån, men dagen efter hade vi liten släktmiddag hos mamma.

 

mormor och morfar
Mormor, morfar och Lurvas. Lurvas lämnar inte mormors utom synhåll en sekund!

 

Lurvas
påsklilja
mat
glass
jag och bror
Finaste bästa bror som är hemkommen från lång trip i Asien. Blek vs brun. Och han tycker att HAN är blek redan!

 

armband
martin
Hos Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0