Tårtkalas

tårtafanny och kricko
Fanny och Kristin
serpentin
Igår var jag bjuden på tårtkalas hos Fanny som fyllde "inte längre ungdomsbiljett på SJ). Det var trevligt, förutom att jag jobbade och kom så sent att alla gick i stort sett när jag kom. Jag fick i alla fall i mig både pizza och kakor.
Igår var det också premiär för Solsidan! Lycka! Tack pappa för att du påminde mig. Förövrigt var jag så sjukt trött att jag bara låg som en apatisk liten hög i soffan och var ynklig. Johan trodde nästan jag var sjuk men ganska mycket sömn på det så är man piggelin igen!

 

Nu ska jag iväg till Ikea och fixa lite ärenden. Hatar att det är så gräsligt långt att åka. Fast egentligen är det inte så långt men utan bil blir det väldigt drygt ändå. Också måste man släpa alla grejer på tunnelbanan sen.
Jaja, hoppas att jag hittar något fint som kompensation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0