dalarna, snaps och midnattsbad

 

Kvällen före midsommar åkte jag och Johan upp till Pelle i Falun för att fira midsommar. Dagen efter anslöt resten av gänget och det blev en midsommar att minnas!!

 

Efter att ha åkt fel till en plats som var folktom googlade vi upp ett ställe (smartphone är rätt smarta..) som hade midsommarstång och dans och styrde kosan dit. Där kände vi oss lite malplacerade med vår ålder och vår öl när alla andra hade barn eller barnbarn men det var trevligt ändå!

 

dans
dans
elisabeth
7 sorters blommor.
vic+eli
Victor och Elisabeth, nästan nyförlovade!
sofia
Sofia!
johan
Johan blir attackerad av läskiga barn.
sofia
Sen dukade vi upp för middag på Pelles bakgård där vi tillbringade resten av kvällen tjoande och tjimandes!
middag
Sill och färskpotatis är kanske världens godaste mat!
elisabeth
johan
pelle
Med bara en krans får man dela =)
Anna
daniel daniel
Fina Daniel och firmafestdaniel =)
pelle
Pelle rappar
gänget
johan
bukett
Sommarbukett
jorgubbar
elisabeth elisabeth
gruppkram
elisabeth&virre
run
Nattdopp
dopp

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder, men jag saknar videon där Pelle rappar!

2011-07-10 @ 14:32:11
Postat av: Anna Friberg

tack, johan hindrade mig från att lägga upp dom roliga bilderna dock =) och jag vet inte hur man lägger upp video! + att det kanske inte är så uppskattat av alla parter =) du får en privat visning sen!

2011-07-10 @ 14:33:49
URL: http://picturemyday.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Helt underbart ju!! Jag älskar hur man kan följa utvecklingen från sansat till...mindre sansat. Sjukt roligt var det :)

2011-12-21 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0