summer is in the air

 

Hej! Jag har inte glömt er. Jag har bara så mycket roligare för mig än att uppdatera bloggen. Och den här gången tänker jag inte ens be om ursäkt för det vore skamligt av mig att inte vara ute och njuta av sommaren när den är som bäst!

 

I tisdags var jag på Allsång på Skansen och igår blev det pizzapicnic på gärdet. Idag träffade jag Sofia, åt sushi och jordgubbar i Humlegården och njöt av solen. Sen promenerade vi till söder, åt mjukglass och drack folköl med Eva och tittade på solnedgången. Idag var det helt galet varmt och jag klagar inte! I love it!
Imorrn ska vi ses med gamla ringen-gänget och grilla och förhoppningsvis bada.
Nu måste jag sova för imorrn är det jobb och imorrn går jag på semester! SWEET! Iof bara en vecka men om jag går in för som att det vore 4 känns det så mycket mer =)

 

Just det, på lördag ska vi kolla på bil också. Spännande!!

 

sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0