Målarhelg i Gävle

 

För nån vecka sen var jag och Johan upp till Gävle för att hjälpa hans föräldrar att måla huset. Det var mysigt att träffa hela familjen! På fredagen gick jag, pappa och brorsan ut och åt middag då min bror fyllde år!

 

jag och bror
Min bror Martin och jag!
stortorget i gävle
På Brända bocken i Gävle
pappa pappa
Fina Pappa!
bror
Och fina bror!
johan
På lördagen satte vi på oss blåställen och satte igång. Johan går loss på garaget.
johan
sara
Sara och Björn snyggar till skorstenen
maria och hanna
Maria med Hanna
julia och hanna
Hanna och Julia
julias
jag
Jag målade också.
Elmer
Sara och Björns lilla Elmer är så söt, så söt!
bubbel
Vi firade dagens slit med bubbel och spel på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0