Sommarfirande!

 

Hej igen!
Sorry för lång frånvaro här igen. Men jag hoppas  verkligen ni varit ute i det fina vädret som jag, och inte suttit här och väntat på uppdateringar.
I lördags firade vi in sommaren och Sofias nya lägenhet med tårta och vin! Det var kul.

 

Tårta
anna
Kvällen avslutades på Debaser slussens uteservering. Tyvärr hade jag så trevligt att jag glömde ta kort =) Sweet!

 

I fredags var jag också hos Sofia. Fanny med. Jag hade precis fått nya glasögon så dom var med såklart!

 

Sofia
Vackra Sofia
sofia, jag, fanny
Sofia, Jag (med mina nya brillor!) och Fanny.
sofia, jag, fanny
Sofia
love
Kärlek!
sofia
gatumusikanter
På Tunnelbanan träffade vi på detta sköna gäng musiker som spred lite glädje i sommarnatten.
musiker
flöjttjej
musik
på balkongen
När jag kom hem satt Johan och Ola ute på vår balkong och drack drinkar och softade. Jag slängde fram lite ost och kex och med tanke på att det var ljust som på dagen (nästan..) var det svårt att gå och lägga sig.
soluppgång
Soluppgång över Lidingö.
bok
Topp 3: Twilight, Balkongmys och ost!
vår balkong
Sommarfixad balkong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0