Biljett till Israel bokad!

 

Nu är allt klart! I april åker jag och mamma till Israel 2 veckor! Ska bli så grymt roligt och skönt med lite värme!
Första veckan tillbringar vi uppe vid Genesarets sjö där min kusin och hennes familj bor. Efter några dagar kommer även Johan samt hans familj ner. Hans mamma jobbar nämligen i Israel några månader så vi ska hälsa på och åka runt lite med dom.

 

Jag har varit där 3 gånger tidigare, då min släkt bor där. Men nu var det ca 12 år sedan! Ska bli underbart att se alla ställen igen. Har tyvärr inga bilder på datorn då det var så längesen jag var där så jag tjuvar några från internet ist!

 

genesarets sjö
Utsikt över Genesarets sjö! My favorite place!

 

poolen
Hotellpoolen på Kibbutz Ginosar. Tillbringade många timmar här när jag råkade bli ormbiten och därmed ställde in vår Eilat-resa. Min bror har nog fortfarande inte förlåtit mig =)

 

jerusalem
Hit åker vi garanterat! Ska bli kul att se det när man är lite äldre än 13.

 

Ska bli amazing då jag har så många bra minnen därifrån! Längtar, längtar, längtar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0