I´m back!

Hej och välkommen tillbaka till bloggen Anna!
-Tack!
Varför i hela fridens namn har det tagit sån lång tid, fastnade du i Israel?
-Nej om det varit så väl. Jag har faktiskt ingen bra ursäkt. Jag har bara jobbat fantastiskt mycket och varit lat på blogg-fronten. Eller, lat är väl en underdrift.
-Ja det var en ruskigt dålig ursäkt. Du är är en dålig människa. Vad har du att säga alla trogna vänner som tittat in här då och då?
-Förlåt! Jag är verkligen en usel människa. Men hädanefter ska jag kompensera med minst ett inlägga om dan. Jag lovar! Typ.
Typ?
-Ja, nån dag kanske jag inte hinner. Jag måste ju hinna gör nåt som jag kan blogga om också.
Jag vet inte om det där håller men okej då. Hur var Israel?
-Åh, alldeles fantastiskt! Jag längtar tillbaka varje dag. Det var skönt, roligt, spännande, fascinerande, slappt, soligt, underbara människor och fint! Jag kan fortsätta hur länge som helt.
Tack men gör inte det. Vi förstår. Du hade 2 fantastiska veckor och vi fick sitta här som fån och vänta på uppdateringar som aldrig kom. Kul tjej. Och jag förstår att du inte tog några kort alls?
-Inte alls. Bara några stycken i förbifarten. Knappt 2000. Men jag kan ju inte lägga upp alla här! Eller?
Nej, verkligen inte. Vem sjutton skulle vilja titta på någon annans semesterbilder?
-Men några får du nog stå ut med. Jag vill ju berätta vad jag gjort. Och en bild säger ju mer än tusen ord, eller hur?
Så sant så sant. Men bara några åt gången. Du kommer ändå inte kunna välja så vi kan väl förvänta oss dessa bilder i september tidigast.
-Ja det är ju lite av ett problem. Men om jag lägger ut en dag i taget! Som en 14 dagars semesteruppdatering. Det blir ju dessutom ett inlägg om dan som jag lovat. Perfekt!
Det låter väl okej. Men inte för många bilder nu!
-Nej jag lovar, typ =)
Haha, kul. Vad händer idag då? Borde inte du vara på jobbet fröken?
-Ledig! Första vardagen jag är ledig på snart 3 månader. Grymt skönt! Tyvärr jobbar jag imorrn men det ska bli lite spännande. Jag förväntar mig totalt kaos!
Vad trevligt! Så du har planerat in efterlängtade museibesök, långfika och en helkväll idag förstår jag?
-Nja, nackdelen med att vara ledig på en vardag är ju att det bara är jag som är ledig =( Men nu ska jag iväg till myrorna med två stora påsar. Sen fixa lite på balkongen och ta en joggingtur. Och så ska jag till min optikervän Fanny och prova ut nya glasögon. Kul men ännu mer beslutsångest! Och vet du, igår installerade vi vår diskmaskin som stått i hallen i 2 månader. Hurra! Det var lycka det!
Det låter ju fantastiskt! Ha så kul idag då med myrorna och joggandet och allt!
-Tack det ska jag!

Kommentarer
Postat av: fanny

yeeih!

Ska bli asnice!

puss

2011-05-13 @ 13:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0