Från fin till chewbacca

hårig
Imorse när jag gick till jobbet kände jag mig fin, trots kvarglömd sovfläta och så trött som man bara kan vara kl halv 6 i februari. En fin blus, en återupptäckt kjol och min stora mysiga silverkofta. Till och med klackar måndagen till ära.
Det fina varade ungefär 20 min. Först var det kallt på jobbet. Så jag tog på mig en fleecetröja. Fortfarande kallt så jag tog på ett par mjukisbyxor över kjol och allt. Sen skulle vi skylta ett fönster och där var det om möjligt ännu kallare. På med mina fluffiga stora supertofflor som skulle göra självaste chewbacca avundsjuk. Sen tillbringade jag resten av dagen med att se ut som ovannämnd karaktär och längta intensivt till våren.
Trots allt än härliga måndag! Avslutade dagen på topp men att göra en smashing räksallad! Skulle lägga upp en fantastisk bild här om jag inte lyckades radera alla salladbilder innan jag la in dom i datorn. Sämst!
Nu ska jag sova för jag känner lite sjukdom smyga sig på. Och det är inte ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0