VIP-afton

nicklas
hopp
Sjukdom är lurigt. Efter feber igår kväll trodde jag på en hemmadag idag. Men så vaknade jag pigg och totalt feberfri! Hoppade iväg till jobbet och redan i tunnelbanan började jag få ont i halsen igen. Sämst. Men jag tog mig igenom dagen och nu är morgondagen återigen ett frågetecken. Vem vet.
Ikväll var det VIP-kväll på Monki och Weekday. Händer ibland för oss lyckliga med presonalkort där. Tog mig dit och handlade lute smått som jag spanat på ett tag, innan jag skyndade hem igen till en kopp honungvatten. Dum ide att gå dit. Träffade iaf finaste Nicklas där så dagens bild blir en liten sommarpåminnelse från en härlig kväll i Fredhäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0