Blogg.se strejkar

Jag lyckas inte lägga upp några bilder på bloggen. Vet inte varför. Det går att ladda en bild men inga fler. Har vart så i 2 dar nu. Skit!

 

De har iaf inte hänt så särskilt mycket idag. Jag har bråkat med en docka på damavdelningen på eftermiddagen, eftersom det inte fanns nåt snyggt hon kunde ha på sig. Nu ska jag sova på saken så blir det en ny dust imorrn bitti.
Efter jobbet tillbringade jag 2 timmar på drop in för nya P-piller. Inte Top 5 över vad man kan göra direkt. Jag hade iaf en bra bok!

 

Dock räddades dagen lite av att Arne Weise stod framför mig på Ica. Alltid lika kul att se honom!

 

Sen åt jag gröt och makrill-mackor till middag. Åh vad lönen är efterlängtad imorrn!
La mina sista slantar på bokrean. Lovade mig själv att inte köpa nåt men det var ganska kört från början tror jag. Är ganska stolt över att det bara blev 4 böcker. Läser just nu "Strindbergs Stjärna" av Jan Wallentin som jag fyndade idag. Hade ingen aning alls vad det var för bok men den är lovande. Lite Da Vinci-Koden över den.

 

Så där. Vilket fantastiskt tråkigt inlägg om en oerhört vanlig dag.
Men jag har lovat mig själv att uppdatera varje dag! Hoppas eran dag varit roligare!

 

PS. Sista dagen att anmäla sig till återträffen för 9:an imorrn. Ångest!!
Gick ni på eran klassfest/ Ska ni gå när det blir dags??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0