Klackarna i taket!

Soffan
Popcornskål Paket2
I Köket
kricko
Kricko
Inköpslista2Rockar loss
Mina vänner har annorlunda humor. Fanny, Kricko och Emmelie (bakom hårsvallet) rockar loss!
Jag och Sofia
Sofia och jag
Jag och FannyJag och fanny2
Fanny och jag
Kristin och örjan
Kricko och Örjan är kära
örjan
KöketBarskåpet
Köket2
Eva och Kristin
vardagsrum
Manne, Victor (andra födelsedagsbarnet!) och Elisabeth
johan mathias
Johan och Mathias
Emmelie2
Emmelie och Fanny
Emmelie och Fanny

 

Festen i lördags var underbar med massor av fina vänner!! Tack för att ni kom och gjorde min (försenade) födelsedagsfest så perfekt!

Kommentarer
Postat av: Kricko

Vilka fina bilder! Tack igen för 3-vlig fezzt

2011-01-17 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0