Lillebror

Martin1
Martin2
Martin3
Idag var en ganska vanlig dag. Jobbade till 19. Åkte hem och åt toast. Jag och Johan lovade oss själva att inte fastna i soffan. Fastnade i soffan. Fick ett städryck vid 10 och började sortera tidningshögar. Och nu när jag är som piggast då måste jag sova!
Hade inte med kameran idag så jag slänger upp några bilder på min fina lillebror Martin. Senast jag hörde var han nog i Vietnam. Han är ute på några månaders asientripp och kommer hem i mars. Jag saknar dig!

 

Foton av min duktiga kusin Line

Kommentarer
Postat av: Okänd

Vilken snygging, ser att han är lik far sin, dvs blåa ögon :)

2011-01-13 @ 09:51:18
Postat av: Anna Friberg

haha, vem kan "okänd" vara? kan det vara far hans =)

2011-01-13 @ 22:11:22
URL: http://picturemyday.blogg.se/
Postat av: Vem vet???

2011-01-14 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0