Trumpet voluntary

Middag
Karin2 Mamma
Moster och mamma
Johan trumpet
närbild trumpet trumpet
Idag var min mamma och moster i stockholm och när jag slutat kom dom hem till mig för lite middag. Mycket mysigt med god mat och vin. Fast vi glömde äta oliverna, det godaste!

 

Ibland kommer Johan på att det var längesen han spelade trumpet. Ikväll var en sådan kväll så när dom gått åkte den fram för lite trumpetlir.
Dessutom ringde min kusin på skypen, så jag fick lite efterlängtat babbel med henne. Riktigt bra kväll helt enkelt.

 

Imorrn händer det spännande saker med jobbet så nu måste jag ha lite sömn!

Kommentarer
Postat av: kändisbloggare

Jättefint kort på Marie. Det borde hon ha på profilen i Facebook istället för den hon har

2011-01-15 @ 00:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0