Vårpromenad?

Gärdet
Gärdet
Alexandra på promenad
Min fina vän Alexandra
Anna på promenad
Alex lyckades få ett kort på mig också
Flanörer på Gärdet
Många söndagsflanörer
Indisk mat
Efteråt var vi sjukt värda lite Indisk mat!
Alexandra på restaurang
Jag och min vän Alexandra tog en söndagspromenad på Gärdet i solen. Det kändes som vår men tyvärr får vi nog vänta länge till. Vi avslutade på Indiska restaurangen vid Tessinparken. Grymt goda Nan-bröd!
Senare på eftermiddagen invigde jag min julklapps-badmintonracket med en match mot Johan. Tyvärr ett svidande nederlag men nästa gång!! Rejäl träningsvärk idag kan jag säga. Efteråt såg vi Narnia på bio. Johan tyckte den var okej och jag mer än okej. Jag grät i alla fall som ett barn i slutet =)
Perfekt söndag var det iaf!
Idag var jag ledig! Jag jag bara fixat lite ärenden på stan (köpt kameraväska!) sen mys och sushi hemma hos Rosanna med henne och Alexandra.

Kommentarer
Postat av: fanny

tjohoo! Änteligen!

Jo vi planerar att titta förbi en sväng på lördag. blir utbjuden på lite födelsedagsmiddag av emil först.

pussiluss!

2011-01-11 @ 12:41:43
URL: http://fannyfelicia.blogg.se/
Postat av: Anna Friberg

Japp, änteligen! Ja, gör det!!! Syns på lördag då gammel-skrutt! =)

2011-01-12 @ 00:47:55
URL: http://picturemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0