I ett hus vid skogens slut...

 

Över kristihimmelfärd tog jag och Johan hans föräldrars bil och åkte till deras stuga i Dalarna. Dom fick i utbyte av bilen låna våran lägenhet över helgen. Målet var att slappa, läsa, sola, titta film, äta mycket god mat och dricka öl och goda drinkar. Vi lyckades leva upp till det väldigt bra med tanke på att vi hade sol varje dag, slappa är oundvikligt i stugan, vi aldrig gick hungriga en minut och det sista löste sig också =) Vi hann dessutom besöka loppisen Tulavippan, shoppa i Insjön (IIttalaoutlet!), åka på dagsutflykt till Leksand, hälsa på släkt, ut och springa 2 ggr och kompensera detta med att äta kopiösa mängder jordgubbar, glass och godis!

 

pappa
På onsdagen sov vi hos min pappa som bor utanför Gävle. I mitten på bilden ska det bli en ny brygga =)
johan
johan
jag kör
På väg till Dalarna
sovrum
frulle
grillning
Grillat
mat
himmel
röda stugor
häst
staket
Hest!
Snell hest.
spegel
johan
Min fina, fina Johan
leksand
Utflykt till Leksand. I den här lokalen hade min farfars far en butik som ung.
ängar
På kvällen tog vi en promenad längs Dalälven bort över ängarna. Jag har nog aldrig sett något så grönt! Korten ger INGEN rättvisa!
ängar
gräs
liljekonvalj
Liljekonvalj är nog min favoritblomma. Tillsammans med vit syrén.
slappt
Och den här bilden får nog sammanfatta hela helgen =)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Ser fantastiskt ut!

2011-06-14 @ 12:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0