Regn= garderobsrensning

 

Regn en hel helg innebär att jag blir väldigt rastlös, vilket brukar leda till att jag organiserar vad som kan organiseras. Att säga att jag älskar att sortera saker är en underdrift.
Byrån, garderoben, pappershögarna och alla pärmar fick en genomgång =)

 

Före:
garderoben
Efter:
garderoben
garderob
strumplådan
Strumpbyxlådan. Okej, tyck inte att jag är helt galen nu men ja, jag märkte mina strumpbyxor. Jag var så less på att leta 20 min varje morgon efter svarta vanliga tights och bara hitta leggings. :)
johans byrå
Johans byrå fick också en omgång. Nu kan han aldrig mer skylla på att han inte har plats för alla småsaker som ligger överallt annars. Haha!
slips
garderob
Även Johans garderob blev prydlig.
sidenband
fat
Bilder på hela sovrummet får ni när jag fått lite mer fixat, som sänglampor och hylla ovanför sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0