Fredagsmys!

 

Heelg!!! Underbart! Dessutom med fint väder verkar det som. Ska ut och njuta av att det är ljust, och försöka knäppa mkt kort!
Ikväll lagade jag supergoda nötfärsbiffar med fetaostsås till Johan. Sen kollade vi på Scott Pilgrim vs the world. Sjukt knasig film men bra! En riktigt härlig myskväll helt enkelt. Sen kom Alice "hem" så nu har vi legat och pratat strunt i en nån timme.

 

Igår kväll var jag och Alice på nåt event på Solo vid norrmalmstorg. Det var kul att spana in alla folks stilar för det var en riktigt galen mix. Nu ska jag sova, trevlig helg!!

 

camilla och alice
Vi var på Solo med en kompis till Alice som heter Camilla (vänster).

 

jag och alice
Alice och jag

Kommentarer
Postat av: Martin

Vet inte riktigt om jag kan hålla med om att är en bra film. Mest mysko!

2011-03-19 @ 18:40:50
Postat av: Anna Friberg

Men det är ju det som är bra. Att den är helt urflippad!

2011-03-22 @ 22:34:34
URL: http://picturemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0