Israel dag 3

te
Varje morgon, lunch, fika, till kvällsmaten och innan läggdags dricks det te med färska örter. Citrongräs, en annan citronkrydda och mynta. Det saknar jag otroligt mycket här hemma!
mamma
Här dricks det nog snarare morgonkaffe.
baghera
Nyklippta Baghera både ser ut som en valp och beter sig som en. Det är inte dåligt när man är ca 15 år gammal och totaldöv!
palmer
På eftermiddagen tog jag och mamma en långpromenad till en annan kibbutz. Där hade dom chokladtillverkning =)
Bananodling
Bananodlingar. Längs vägen såg jag en mungo men den slank undan min kamera =(
mamma
Fina mamma!
blomma
blomma
åker
Avner
Avner slappar i hängmattan
Avner och Noa
Pappa och dotter
kaktus
aloe vera
tistel
Findus
Findus!
Noa
Noa berättar en saga
gräs
solnedgång
solnedgång
Slut för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0