Spontankväll som slutade på landet!

Träffade en kär H&M-vän efter jobbet idag. Fantastiskt kul att se henne igen! Hon kunde dock inte stanna så länge men när hon skulle gå ringde Sofia och ville sällskapa. Så jag fick en ny fikakompis. Sen köpte vi världens finaste bordsduk till hennes nya lägenhet, innan vi åkte hem till henne och spanade in samma lägenhet. Efter ett tag kom Eva förbi och då gick till Landet (restaurang för alla icke-stockholmare). Sen anslöt Anna också så det slutade med en riktigt mysig kväll!
Eftersom den var så fantastiskt spontan hade jag dessvärre inte kameran med mig. Skärpning på det!
Nu ska jag börja jobba om 6,5 timme så läggdags nyss.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0